SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA
Splošni pogoji spletne strani podjetja Laj d.o.o. in ostalih pridruženih enot so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.
S spletno trgovino laj-oksi.si upravlja podjetje Laj d.o.o. Ob Dravi 6, 2000 Maribor ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju »ponudnik«).
Registracija kupca ni obvezna Vsi podatki registracije so namenjeni samo interni uporabi za hitrejše delo in niso javno dostopni.
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine laj-oksi.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
Dostopnost informacij
(povzetek zakonodaje)
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
d) dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
e) pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
g) način plačila in dostave,
h) časovno veljavnost ponudbe,
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca odstop od pogodbe,
j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
Ponudba artiklov
Ponudba artiklov preko spletne straniu se s časom lahko spreminja v odvisnosti od povpraševanja na tržišču in proizvodnje v Laj d.o.o.. Prav tako se lahko spreminjajo cene v odvisnosti od pogojev na tržišču.
Vsebina ni namenjena nadomestitvi strokovnega zdravniškega nasveta, diagnoze ali zdravljenja. Vedno poiščite nasvet svojega zdravnika ali drugega usposobljenega zdravstvenega delavca, če imate kakršna koli vprašanja v zvezi z zdravstvenim stanjem. Nikoli ne prezrite strokovnega zdravniškega nasveta in ne odlašajte z iskanjem zaradi nečesa, kar ste prebrali na spletnem mestu laj-oksi.si
Uporaba spletnega mesta laj-oksi.si in njene vsebine je na lastno odgovornost. Pri uporabi spletnega mesta Laj-oksi.si bodo informacije posredovane preko medija, ki je morda izven nadzora in pristojnosti laj-oksi.si in njegovih dobaviteljev. V skladu s tem Laj d.o.o. ne prevzema nikakršne odgovornosti za ali v zvezi z zamudo, okvaro, prekinitvijo ali poškodovanjem podatkov ali drugih informacij, posredovanih v zvezi z uporabo spletnega mesta laj-oksi.si.
Ponujamo welnes storitev in ne zdravljenje.
Načini plačila
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
z gotovino
z nakazilom na račun po predračunu
Ne glede na paketno ceno je prvi obisk vedno 85€.
Paket 5x obisk je potrebno pokoristi v 1 mesecu!
Paket 10x obisk je potrebno pokoristi v 2 mesecih!
Kasneje se lahko odločite za otvoritvene paketne cene:
Ponudnik kupcu izda račun
Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti prodajalca v osmih dneh od prejema. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.
Cene
Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.
Cene veljajo v trenutku in nimajo v naprej določene veljavnosti.
Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi termin (kupec prejme elektronsko sporočilo ). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.
Odstop od pogodbe v skladu z 43č. členom in 43d. členom po ZVPot:
5. Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe iz prvega odstavka tega člena pri teh pogodbah:
43.d člen
Varovanje osebnih podatkov
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.
Ponudnik za nedoločen čas hrani IP naslove vseh obiskovalcev spletne trgovine Laj d.o.o., pri registriranih članih pa še: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s ponudnikom.
Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.
Komunikacija
Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.
Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
pošiljatelj bo jasno razviden,
različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.
Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@vrecka.si . Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V primeru ne zmožnosti sporazumne rešitve je pristojno sodišče v Mariboru.
Laj d.o.o.